Jak to všechno začalo

Curt Mast se léta snažil najít recepturu, která by nebyla „příliš sladká“ a neměla „příliš citrusové aroma“. V roce 1934 ji konečně objevil: jedinečná a chutná směs 56 bylin, květů, kořenů a ovoce s 35 % obsahu alkoholu. A tak se zrodil ikonický bylinný likér Jägermeister. 

Jägermeister přišel na německý trh v roce 1935 a zaznamenal okamžitý úspěch. 

Počínaje rokem 1958 rozšířily popularitu značky s láskyplnou péčí navržené reklamní motivy se slavným Jägermeister jezevčíkem (Waidmanns Waldi). 

První reklamní film „Waidmannsheil“ debutoval v hamburském kině v září 1954. Na konci padesátých let se Jägermeister také objevil v televizních reklamách. První reklamní spoty s názvem „Pohled přes skleničku Jägermeisteru“ ukazovaly „záběry divoké německé lesní zvěře“ – v kombinaci s packshotem Jägermeisteru.